×

Završio je IBTM Barcelona 2024

Završila je jedan od najznačajnijih svjetskih kongresnih burzi koja se već 20 godina održava u Barceloni, a ove je godine održana od 19. do 21. studenog
IBTM World 2024
IBTM World 2024

IBTM World 2024 prošao je u znaku proslave snage ljudi, nadmašivši uspjeh prošlogodišnjeg eventa na kojemu je održano više od 73.000 unaprijed dogovorenih poslovnih sastanaka (povećanje od preko 23% u odnosu na 2023.) te brojnim spontanim poslovnim razmjenama na izložbenom prostoru.

Ukupan broj posjetitelja na IBTM-u povećao se za 16% u usporedbi s prošlom godinom, dok je broj Hosted Buyer-a iz preko 120 zemalja porastao za 22% u 2024. u odnosu na 2023., čime su ostvareni poslovni kontakti s više od 2.350 izlagača.

Pod sloganom "Isticanje potencijala ljudske snage" IBTM World pokazao je što se može postići kada profesionalci iz MICE industrije surađuju uz najnovije tehnološke inovacije. U svojoj srži, izdanje iz 2024. utjelovilo je uvjerenje koje ujedinjuje sve stručnjake za organizaciju evenata: da su ljudima za uspjeh potrebni samo... drugi ljudi.

Sue Baimbridge, glavna komercijalna direktorica RIHGA Royal Hotel Osaka, izjavila je: “Ovo je naša prva godina izlaganja na IBTM World-u, što je dio naše strategije za povećanje poslovnih prilika za 2025. kada postanemo dio Vignette Collection iz IHG Hotels & Resorts. Naš hotel ima 56 soba za poslovne sastanke i više od 7.000 m² prostora za evente, tržište poslovnih evenata ključno je za naš posao. “Kvaliteta kupaca i broj sastanaka u protekla tri dana na IBTM-u bili su izvrsni. Vraćam se u Osaku s osam konkretnih potencijalnih klijenata i još pet-šest poslovnih prilika koje ću pratiti u narednim tjednima. Sustav za rezervaciju sastanaka i potpora koju sam dobila od IBTM tima bili su odlični i radujem se povratku u Barcelonu naredne godine!

Oblikujmo budućnost zajedno

Uvidi, inovacije, dizajn iskustva, društvena odgovornost, marketing, karijere i zagovaranje bili su u središtu konferencijskog programa osmišljenog kako bi potaknuo suradnju u industriji. 

Održana su tri upečatljiva glavna predavanja. Petostruka britanska paraolimpijka, barunica Tanni Grey-Thompson, otvorila je glavnu pozornicu prvog dana inspirativnim razgovorom o beskonačnim mogućnostima koje nastaju kada se ljudi osnaže, njeguju timski duh i promoviraju inkluzivnost.

IBTM World 2024

Specijalistica za povezivanje ljudi, Simone Heng, održala je fascinantnu raspravu o važnosti uspostavljanja smislenih odnosa u eri umjetne inteligencije.

Posljednjeg dana, Julius Solaris, osnivač Boldpush-a, pridružio se Goc O'Callaghanu, globalnom voditelju iskustava u Buro Happold-u i Louise O'Connor, generalnoj direktorici u Seen Presents Ltd, u raspravi o tome kako event industrija može stvoriti iskustva koja se doimaju ljudskima u svijetu u kojemu je tehnologija sve dominantnija.

Postavljanje temelja

Predstavljene su brojne novosti ilustrirajući kako zajednički rad može inspirirati ideje, napredak i inovacije. To je uključivalo Exceptional Experiences, program osmišljen kako bi podržao interne stručnjake za evente i marketingaše u stvaranju iskustava koja potiču poslovni rast, a među govornicima su bili predstavnici industrijskih divova poput Amazona, TikToka i Canve. 

Debi je imala i Hotel Pavilion, poseban prostor za neovisne i manje hotelske grupe za predstavljanje svoje ponude.

Pokrenut je Forum za zagovaranje, inicijativa koja okuplja visoke dužnosnike, političare, donositelje politika, industrijska udruženja i akademike kako bi pojačali postojeću raspravu o pitanjima zagovaranja.

S fokusom na komunikaciju ekonomskog i društvenog utjecaja globalnih poslovnih evenata na forumu se, između ostalog, raspravljalo o tome kako poslovni eventi mogu ublažiti izazove pretjeranog turizma i klimatskih promjena pozitivnim doprinosom lokalnim zajednicama. Sudionici su naglasili važnost lobiranja izvan Ministarstva turizma kako bi svi vladini odjeli razumjeli utjecaj industrije poslovnih evenata na otvaranje radnih mjesta, obrazovanje i inovacije.

Na IBTM-u su sudjelovali predstavnici iz cijelog svijeta

Poznat po praćenju industrijskih trendova, IBTM World pokrenuo je svoj dugo očekivani Trends Report prvog dana sajma. Autor izvješća je Alistair Turner, generalni direktor Eight PR & Marketing-a. Godišnje izvješće naglašava važnost talenta za budućnost industrije i ističe pojavu nove vrste profesionalaca za organizaciju evenata koji su evoluirali kako bi zadovoljili promjenjivu dinamiku sektora.

The Business of Events, vodeći globalni think tank za MICE sektor, predstavio je svoj godišnji Global Destination Report. Naglasci za 2024. uključuju obećavajući trend stabilnosti proračuna u razvijenim regijama te kontinuirani poziv na usklađivanje između sektora poslovnih evenata i vladine politike, uključujući potrebu za povećanim zagovaranjem i izravnom financijskom potporom. Izvješće je ukazalo na trajne razlike u ekonomskim koristima među regijama te istaknulo zabrinutost oko zapošljavanja koje bi moglo omesti sposobnost sektora da zadovolji potražnju i postigne dugoročni rast.

Unapređenje odnosa kroz tehnologiju

U svom dosad najsuvremenijem izdanju - i potvrđujući status vodećeg pametnog eventa u industriji - IBTM World 2024 implementirao je niz uzbudljivih novih tehnologija. Prije sajma, izlagači su mogli koristiti Lead Booster, ciljani alat dizajniran za privlačenje relevantnih kontakata kroz promociju ekskluzivnih ponuda. Ovo je pojačano aplikacijom Lead Manager, koja omogućuje izlagačima da u stvarnom vremenu bilježe, pregledavaju i kvalificiraju kontakte.

Kako bi sudjelovanje posjetitelja bilo vrijednije nego ikad, Colleqt QR omogućio je sudionicima da prikupljaju informacije o izlagačima, sponzorima i proizvodima bez potrebe za nošenjem vrećica prepunih brošura. Jednostavnim skeniranjem QR koda, posjetitelji su dobivali sve potrebne informacije izravno na svoje telefone, a izlagači su dobivali podatke o kontaktima posjetitelja koji su zatražili više informacija kako bi osigurali da nijedan kontakt ne bude propušten.

Predvodnici u industriji

Claudia Hall, direktorica IBTM World, izjavila je: “Bila su to uzbudljiva tri dana u Barceloni gdje smo proslavili 20. obljetnicu što je dodatno pojačalo osjećaj zajedništva. Kao i svake godine, naša divna zajednica IBTM World došla je sa žeđu za znanjem, glađu za prilikama i entuzijazmom za uspostavljanjem veza koje će globalnu event industriju podići na višu razinu“. Između fenomenalnih govornika s njihovim zadivljujućim uvidima i idejama, strastvenih izlagača željnih angažmana te maštovitih novih inicijativa osmišljenih za pružanje ciljanih i opipljivih potpora ovo je bilo nevjerojatno okupljanje koje me podsjetilo kakva smo zajednica event industriji i koliko možemo ponuditi svijetu kao sektor, dodala je na kraju Hall.