×

Kako uspješno organizirati božićni korporativni domjenak?

Planiranje božićnog domjenka može biti zabavno, ali i izazovno, a uz prave alate i resurse poput portala PoslovniTurizam.ba, proces postaje jednostavan i učinkovit
Božićni domjenak
Božićni domjenak
Foto: Picjumbo

Božićni korporativni domjenci prilika su za okupljanje tima, slavlje poslovnih uspjeha u protekloj godini i jačanje kolegijalnih odnosa. Međutim, uspješna organizacija ovakvog eventa zahtijeva dobru pripremu, pozornost na detalje i izbor odgovarajućeg prostora. U nastavku pročitajte nekoliko ključnih koraka i savjeta koji će vam pomoći da osigurate nezaboravno iskustvo za svoje klijente, zaposlenike i partnere.

Definirajte koncept i budžet

Prvi korak je odrediti svrhu i temu božićnog domjenka. Hoće li to biti opuštena večera, gala večer ili teambuilding aktivnost? To ovisi o tome što tvrtka želi – želite li sudionicima pružiti samo zabavu i opuštanje ili im dati prilike za interakciju i međusobno povezivanje. Jasno definiranje koncepta uvelike olakšava daljnje planiranje. 

Ključno je znati i točan budžet kojim raspolažete jer upravo on određuje sve značajke zabave – od vrste događanja i odabira programa do glazbe, hrane, pića i lokacije. Zato je važno da ovu informaciju definirate što ranije u procesu organizacije, kako biste mogli planirati realno i u skladu sa svojim mogućnostima.

Izbor savršenog prostora - angažirajte „Event asistenta“

Pravi prostor ključan je za uspjeh domjenka. Portal PoslovniTurizam.ba nudi široku bazu kongresnih i event prostora u Bosni i Hercegovini. Koristeći naprednu tražilicu, možete lako filtrirati prostore prema lokaciji, kapacitetu i dodatnim sadržajima.

Event asistent

Osim toga, alat Event asistent vam može uvelike pomoći prilikom odabira prostora i to prema vašim specifičnim potrebama – kapacitetu, lokaciji i dodatnim sadržajima. Pomoću ovog alata možete jednostavno dobiti ponude, usporediti opcije i odabrati idealnu lokaciju.

Planirajte hranu i piće

Hrana i piće važan su dio svakog domjenka. Odlučite se za jelovnik koji uključuje raznovrsne opcije, kako biste zadovoljili različite ukuse i prehrambene potrebe gostiju (vegetarijanske, veganske, bezglutenske, plant based itd.). Razmotrite angažiranje profesionalnog cateringa ili suradnju s restoranom na lokaciji te posvetite pažnju kvaliteti, prezentaciji i količinama. Tematski kokteli, danas vrlo popularni mokteli, kvalitetna vina ili topli napitci poput kuhanog vina mogu dodatno obogatiti doživljaj. 

Upravo o najnovijim trendovima u gastronomiji u eventima govorilo se na ovogodišnjem Forumu hrvatske kongresne industrije pa inspiraciju možete potražiti i u članku Održan 13. forum hrvatske kongresne industrije

Piće na domjenku; Photo: Unsplash

Kreirajte atmosferu

Detalji poput dekoracija, tematske glazbe i personaliziranih poklona za goste stvaraju nezaboravnu atmosferu. Razmotrite angažiranje DJ-a, benda ili stand-up komičara kako biste osigurali dobar provod. Naravno, odabir glazbe i programa ovisi i o vrsti uzvanika koje ćete imati na zabavi pa ih prilagodite publici. 

Počnite na vrijeme

Dobra organizacija započinje pravovremenim planiranjem. S obzirom na povećanu potražnju za event prostorima u božićno vrijeme, preporuka je da rezervaciju obavite što prije. Portal PoslovniTurizam.ba omogućava vam da brzo kontaktirate više prostora odjednom, čime štedite dragocjeno vrijeme, kako biste što jednostavnije prešli iz faze planiranja u fazu uživanja.