×

Koji su najvrjedniji hotelski brendovi na svijetu?

Najvrjedniji hotelski brend na svijetu, prema popisu koji je napravio Brand Finance, je Grupa Hilton s procijenjenom vrijednošću od 11,7 milijardi dolara
Hilton hotel
Hilton hotel
Foto: Pixabay

Prema popisu koji je napravio Brand Finance, Grupa Hilton je, s procijenjenom vrijednošću od 11,7 milijardi dolara, najvrjedniji hotelski brend na svijetu. Hilton će uskoro otvoriti hotel i u Bosni i Hercegovini, obnovljeni Hotel Neretva u Mostaru. U susjednoj Republici Hrvatskoj upravlja sa šest hotela i to tri u Zagrebu, te u Rijeci, Opatiji i Dubrovniku.

U regiji su još nazočni i u Srbiji s hotelom u Beogradu, te u Podgorici u Crnoj Gori.

Drugo mjesto na ljestvici najvrednijih hotelskih brendova drži Hyatt, sa vrijednošću od 6,1 milijarde dolara. U regiji posluju u Crnoj Gori i Srbiji s po dva hotela, te šest hotela u Republici Hrvatskoj.

Na trećem mjestu je Hampton, sa 4,3 milijarde procijenjene vrijednosti, četvrti je Marriot (3,1 milijarde dolara), a u prvih pet našla se i kineska grupa Shangri-La, koja vrijedi 2,1 milijardu dolara. Od sedmog do devetog mjesta opet zauzimaju američki hotelski lanci DoubleTree (2 milijarde dolara), Sheraton (1,6 milijardi) i Embassy Suites (1,4 milijarde dolara). Top 10 zaključuje britanski InterContinental, koji vrijedni 1,2 milijarde dolara.