Planirate poslovni događaj i tražite savršenu lokaciju koja ispunjava sve vaše potrebe? Zenica nudi prostore za kongrese, konferencije i poslovne sastanke, uz sve potrebne sadržaje kako bi organizacija svakog događaja bila uspješna.
Hotelski kapaciteti
Hotel Zenica 4*: s tri moderno opremljene dvorane, najveća s kapacitetom do 1000 osoba, ovaj hotel je idealan za velike kongrese i konferencije. Hotel nudi 85 elegantno uređenih soba, što ga čini savršenim izborom za poslovne goste.
Hotel Dubrovnik 4*: ovaj hotel nudi tri dvorane, od kojih najveća može primiti do 120 sudionika, dok je kapacitet hotela 36 ukusno uređenih soba, savršeno prilagođenih za poslovne posjetitelje.
Hotel Biss 4*: poznat po trendovskom uređenju, hotel nudi dvoranu za 50 osoba te 18 modernih soba, idealnih za manje poslovne skupove.
Carpe Diem Boutique Hotel Zenica 4*: hotel nudi dvoranu s kapacitetom do 50 osoba i 12 luksuzno uređenih soba po najnovijim dizajnerskim standardima.
Posebni prostori za evente
Gradska arena „Husejin Smajlović“: višenamjenska dvorana sa 6.000 sjedećih mjesta i kapacitetom do 10.000 za koncerte. Arena je pogodna za velike korporativne događaje, proslave, sportske manifestacije i koncerte. Dodatni sadržaji poput teniskih, odbojkaških, košarkaških i nogometnih terena, kao i biciklističkih staza i kuglane, nude brojne mogućnosti za organizaciju team building aktivnosti.
Stari grad Vranduk: s kapacitetom vanjskog prostora (citadele) do 3000 osoba, ovaj povijesni lokalitet idealan je za organizaciju ekskluzivnih evenata, promocija i gala večeri.
Bosansko narodno pozorište Zenica: s tri dvorane, najvećom kapaciteta 440 sjedećih mjesta, ovaj prostor je savršen za konferencije, godišnje sastanke i sve druge poslovne događaje.
Muzej grada Zenice: s dvoranom kapaciteta 80 osoba, prilagođen je za manje evente u jedinstvenom ambijentu muzeja, nudeći opremljenu dvoranu sa svim dodatnim sadržajima za organizaciju intimnijih poslovnih susreta.